czwartek, 18 lipca 2013

A w co pogramy w sierpniu dzięki PSN Plus?



Nastały ciężkie czasy, zwłaszcza dla posiadaczy premiowanego konta PSN Plus. Jak poczytałem na forach, większość graczy nie nadąża z ograniem tytułów udostępnianych co miesiąc przez Sony (wliczam się do tego grona). Jeszcze nie skończyłem przygody w Kingdoms Of Amalur, tu już za rogiem, 31 lipca, posiadacze PS3 otrzymają:
- Need For Speer Most Wanted
- Mafia 2
- Spec Ops The Line


 Natomiast na Vitę zawita:
- Lego Lord Of The Rings
- When Vikings Attack


Prezent który dostałem na urodziny był jak najbardziej trafiony, a była to subskrypcja PSN Plus, i teraz nie wyobrażam sobie kontynuowania przygody z grami bez przedłużania tej usługi. Zniżki na kupowane tytuły oraz przechowywanie zapisanych stanów z gier w chmurze to tylko początek, daniem głównym są właśnie tytuły udostępniane w ramach kolekcji do pobrania. A ta kolekcja od maja pozwoliła mi zaoszczędzić już prawie 1000 zł. Nie mam nawet czasu ograć tytuły, które otrzymałem na PS3 i PSVitę w ramach tej usługi. Natomiast wszyscy gracze, którzy wykupili subskrypcję rok temu (koszt to 200 zł za rok), otrzymali gry o wartości około 4000 zł. Raj:)
Na X360 sytuacja powoli się rozkręca (z naciskiem na powoli), bo posiadacze konta Gold mogą już pobrać Assassin’s Creed 2. Miejmy nadzieję, że Microsoft weźmie sobie do serca krytykę graczy i udostępni nieco nowsze tytuły, wszak każdy kto chciał ograć drugą część serii Assassin’s Creed zapewne już to zrobił w ciągu ostatnich czterech lat. Wśród kolejnych tytułów ma być Halo 3 (sześcioletni już tytuł), więc miejmy nadzieję że kolejne tytuły będą już bardzie świeże, no chyba że Microsoft chce mieć po prostu odfajkowany punkt: „dla premiowanych kont dajemy gry za darmo, tak jak Sony”.
Tak czy siak płacimy za premiowaną usługę, więc skoro zaczęły wpadać darmowe gry na nasze dyski twarde, nie ma co narzekać. Im więcej grania, tym lepiej… Idę wyrobić dzienną normę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz